1. Praktisch
1.1 Hoe reinig ik mijn yogamat?
De rubberen yogamat kan je voorzichtig met de hand wassen met slechts een klein beetje natuurlijke zeep of geen zeep. Na het wassen kan je je yoga mat stevig in een grote handdoek rollen en al het overtollige water uitdrukken. Hang de yogamat vervolgens uit om aan de lucht te drogen, de mat is niet geschikt voor de centrifuge of wasdroger. Rubber is een natuurlijk product en is biologisch afbreekbaar. Het blootstellen van de mat aan direct zonlicht, externe warmte, schrobben of veel wassen zal dit proces versnellen
1.2 Mijn nieuwe yogamat heeft een vervelende geur. Hoe kom ik hier vanaf?
Nieuwe yogamatten hebben soms een wat karakteristieke geur, met name matten van natuurrubber. Dit wordt minder naarmate je de mat gebruikt. Hang je yogamat een paar dagen uit (niet in de zon!) om dit proces te versnellen.
1.3 Mijn yogamat is wat glad, wat kan ik daar tegen doen?
De eerste downfacing dog kan een beetje glad zijn door droge en koude handen. Maar de grip van de suède toplaag wordt snel sterker naarmate je lichaam opwarmt, door de transpiratie van handen en voeten. Hierdoor sta je al snel erg stabiel en stevig. Als je niet snel transpireert of het proces gewoon wilt versnellen, kunt je voor je eerste zonnegroet de plekken van de handen en voeten licht natspuiten met een verstuivertje of plantenspuit.
1.4 Ik vind de yogamat van 3 mm dikte te dun, is het ook mogelijk om een dikkere mat te bestellen?
Ja, Yoga 360 verkoopt ook matten van 5 mm. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn kan je contact op nemen via
contact@yoga360. Hou er wel rekening mee dat deze mat dan ook 2 kilogram zwaarder is.
2. Bestelling
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de producten in je winkelwagentje. In je winkelwagentje (rechtsboven het scherm) kun je je bestelling bekijken en eventueel aanpassen. Ben je tevreden? Klik op ‘bestel deze artikelen’.
Vul je gegevens in, selecteer je verzendmethode en kies een betaalmethode. Zodra je bestelling is afgerond ontvang je van ons een bevestigingsmail.
2.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Nadat je bestelling is afgerond krijg je van ons een bevestigingsmail. Deze mail kan ook in je ongewenste mail of spam terecht komen. Heb je toch geen mail ontvangen? Dan kan het zijn dat je een verkeerd mailadres hebt ingevuld of dat je bestelling niet goed is afgerond. Neem dan contact met ons op via contact@yoga360.nl,dan kijken wij waar het mis is gegaan.
2.3 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Nadat je bestelling voltooid is kun je hier zelf niets meer aan veranderen. Wil je toch graag iets wijzigen of je bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op via contact@yoga360.nl.
3. Betaling
3.1 Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Bij Yoga 360 kun je kiezen uit de volgende betaalmethode:
- IDeal: online betaalmiddel waarmee je snel kunt betalen via je eigen bank
3.2 Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik mijn bestelling afronden?
Je kan ons mailen (contact@yoga360.nl) voor een nieuwe betaallink of een nieuwe bestelling plaatsen. De dubbele bestelling annuleren wij voor je.
3.3 Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen die je ziet op de website zijn inclusief BTW.
4. Verzending
4.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die voor 16:00 geplaatst zijn worden dezelfde dag nog door ons verzonden. Zodra je bestelling op de post gaat krijg je van ons een email met een track and trace code zodat je je pakketje kan volgen
4.2 Wie levert mijn bestelling?
Yoga 360 verstuurt alle bestellingen met PostNL.
4.3 Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?
Ja, dat kan. Bij het afronden van je bestelling kun je ervoor kiezen om een afwijkend factuur- en afleveradres op te geven
.
4.4 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn standaard € 5.
4.5 Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?
Na het afronden van je bestelling heb je van ons een mailtje met een track & trace code ontvangen. Hiermee kun je je bestelling volgen. Heb je na 2 dagen nog niks ontvangen en geeft track & trace geen duidelijk? Neem dan contact met ons op. Wij proberen te achterhalen wat er aan de hand is.
5. Retourneren
5.1 Ik heb een beschadigd/verkeerd product ontvangen. Wat nu?
Dat is vervelend, en uiteraard niet de bedoeling! Neem alsjeblieft contact met ons op via contact@yoga360.nl. Wij sturen je een vervangend artikel en een retourlabel zodat je het defecte/verkeerde artikel kosteloos kunt retourneren.
5.2 Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?
Binnen 14 dagen na ontvangst kunnen matten geretourneerd worden, mits ongebruikt en in de originele verpakking. Artikelen kunnen per post geretourneerd worden naar:
Yoga 360
Prins Frederikdreef 4
2224AA Katwijk
Stuur alsjeblieft de pakbon van je bestelling mee en geef hierop aan welk(e) artikel(en) je terug stuurt. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Woon je in de buurt van Katwijk dan kun je de mat ook langs brengen.
5.3 Hoe kan ik een artikel ruilen voor een ander product?
Ruilen gaat het makkelijkst en snelst door een nieuwe bestelling te plaatsen. Zodra de betaling voor je nieuwe bestelling binnen is wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Het artikel dat je wilt ruilen kun je aan ons retourneren.
5.4 Ik heb een item geretourneerd, wanneer wordt het geld teruggeboekt?
Wij boeken het betaalde bedrag zo snel mogelijk aan je terug, in ieder geval binnen twee weken na ontvangst van je retourzending.
Stond jouw vraag er niet tussen? We staan je graag persoonlijk te woord via
contact@yoga360.nl of 06-22270507.